BORANG PENDAFTARAN KEAHLIAN




bannermaker2u.blogspot


Terma dan Syarat

Thursday, November 12, 2009

Sila baca dengan teliti terma & syarat.

1. Program ini hanya terbuka untuk warganegara Malaysia yang mempunyai BLOG atau WEB sendiri sahaja.

2. Sesiapa yang telah menempah banner di http://bannermaker2u.blogspot.com dan telah membuat bayaran akan disenaraikan sebagai ahli kami setelah mengisi borang keahlian.

3. Kami akan membayar komisyen dengan setiap pelanggan yang membuat tempahan melalui BLOG anda. Sistem ini akan merekod setiap ip address bagi mengelakkan pembayaran komisyen yang bertindih.

4. Pembayaran komisyen akan dibuat pada setiap 15hb dan 30hb sahaja. Sila pastikan anda memasukkan maklumat bank yang sah. Pembayaran akan dibuat melalui Maybank2u kepada akaun bank anda. Anda perlu menanggung semua caj yang dikenakan oleh pihak bank. Jumlah minima payout adalah RM 50.

5. Selepas anda membuat tempahan BANNER dan membuat bayaran,anda perlu mendaftar dengan mengisi borang AGEN disini dan setelah selesai mengisi borang AGEN anda secara automatik menjadi ahli kami dan layak menerima komisyen setiap tempahan yang melalui page anda.

6. Pihak kami tidak bertanggungjawab di atas kesilapan maklumat bank yang anda berikan. Pastikan anda memasukkan maklumat yang sah. Gagal melakukan perkara tersebut akan menyebabkan masalah untuk proses pembayaran.

7. Pihak kami bertanggungjawab untuk membatalkan keahlian anda sekiranya maklumat yang diberikan tidak benar atau melanggar peraturan.

8. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku penipuan dari mana-mana pihak yang cuba meniru program ini. Pihak kami tidak melantik mana-mana agen atau web replika yang lain. Sila pastikan anda berdaftar di http://banner-money2u.blogspot.com

9. Pihak kami berhak untuk menukar atau mengubahsuai terma & syarat yang dirasakan perlu atau menukar kadar komisyen tanpa sebarang notis atau pemberitahuan. Sila berhubung dengan kami sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau kemusykilan.

10. AMARAN: Hanya tempahan pelanggan yang telah membuat bayaran sahaja yang dikira untuk komisyen anda. Jumlah pelanggan kami yang membuat tempahan yang melalui page anda akan kami emailkan kepada anda.

11. Dengan membaca terma & syarat penyertaan ini dan anda bersetuju dengan penyataan yang telah diberikan, anda boleh terus mendaftar di "Pendaftaran". Sekiranya tidak bersetuju, sila tinggalkan laman web ini.